Handlekurv 0

Ingen flere produkter tilgjengelig

Totalt Gratis
Frakt og rabatter legges til i kassen

Din handlevogn er tom.

KJØPSBETINGELSER

Generelt

Alle produkter fra nettbutikken vår blir solgt direkte fra Milla Web AS (org-nr: 924824751). Kjøpsbetingelsene gjelder for alle salg gjennomført via millaboutique.no og kan endres uten varsel. Vi ber deg derfor om å alltid lese igjennom vilkårene før du bestiller. Når du gjennomfører et kjøp hos oss så godkjenner du også kjøpsbetingelsene. Videre oppfordrer vi deg til å lese produktbeskrivelse, detaljer og leveranseinformasjonen til produktet nøye før du bestiller. Bestillingsvarer er tydelig merket som dette i produktbeskrivelsen og estimert leveringstid er oppgitt under ”Leveranse”.

Registering

Du trenger ikke registrere deg som kunde for å handle i vår nettbutikk, men som registret kunde har du all informasjonen din lagret på ett sted. Gå til ”Logg inn/Registrer deg” øverst på siden for å opprette en bruker. Når du har fullført registreringen, finner du enkelt frem til informasjon om dine bestillinger, nyhetsbrevinnstillinger, gavekortsaldo og ønskelisten din under Min Konto. Som registrert kunde hos oss samtykker du også til at vi tidvis kan sende deg informasjon på mail. Om du ikke ønsker å motta mail fra oss kan du enkelt reservere deg ved å trykke på "Avregistrere" øverst i mailen.

Betaling

Milla Web AS benytter seg av Klarna Checkout. Vi aksepterer betalingskortene Visa og MasterCard. Du kan også velge faktura eller delbetaling fra Klarna. Betingelsene for Klarna Checkout finner du her.

Priser & avgifter

Alle priser inkluderer 25 % mva. Ved økte fraktkostnader, valutaendring og innkjøpspriser, kan endringer av priser på varer forekomme. Hvis ikke annet er angitt, er det stykkpris på alle varer selv om det er avbildet flere av samme vare på produktbildet. Vi reserverer oss mot trykkfeil, og påser oss retten til å kansellere ordren dersom varen er feilpriset.

Bestillingsvarer

Bestillingsvarer er varer/møbler vi ikke har lagret på Milla Boutique, men bestilles opp fra leverandør på forespørsel fra kunden. Dette gjelder store deler av møblementet vårt på nett. Leveringstid finner du under «levering» på produktet. Leveringstiden kan variere ut ifra hva som står oppgitt under produktet. Den gitte leveringstiden er antatt leveringstid som er oppgitt av leverandøren. Leveringstiden kan påvirkes av forhold som streik, værforhold, helligdager, fellesferie, forsinkelser i toll og andre faktorer som Milla Boutique er ute av stand til å kontrollere. Milla Boutique fraskriver seg derfor ansvaret for endret leveringstider som følge av lignende forhold. Bestillingsvarer blir levert til oss i Filipstadveien 5B eller til vårt eksterne lager hos Jacsped AS på Trollåsen. Dette avhenger av leverandør og vare. Vi sjekker varer for eventuelle skader, og oppbevarer dem frem til videre frakt eller henting har blitt avklart. Dersom du har huket av for frakt da du gjorde bestillingen, vil du motta en betalingslink med fraktkostnaden fra oss og hjem til deg. Denne prisen er basert på vekt, mål og destinasjon. Når frakten er betalt sender vi møbelet. Vi fraskriver oss ansvar for varer som pga. størrelse eller konstruksjon ikke kommer inn, eller får plass på det tiltenkte området. Før bestilling er det derfor viktig at du har målt og forsikret om at varen kommer inn i heis, døråpning, trapper etc. Dersom det har oppstått eventuelle fraktskader når du mottar varen skal du melde ifra om dette til transportøren og Milla Boutique innen 7 dager. Husk å notere skaden på fraktbrevet. Bestillingsvarer fraskrives i angreretten, da dette er spesialbestilte varer som blir produsert opp etter kundenes forespørsel. Ved angring av kjøp eller retur av bestillingsvarer har Milla Boutique rett til erstatning fra 30% og opp til varens fulle verdi. Du som kunde har garanti mot fabrikasjonsfeil på møbler og belysning i henhold til kjøpslovens §32, andre og tredje ledd (5år). Om du skulle motta feil vare eller vare med produksjonsfeil må du omgående kontakte Milla Boutique. NB: Ved kjøp av ulike typer naturmateriale/treverk vil det kunne komme avvik i forhold til oppgitte bilder. Dette kan være ting som fargenyanser på tre, kvister i treverk, innfarging av tekstiler etc. Innfargingsforskjell på tekstil kan forekomme, med nyanseforskjell på samme fargekode på tekstil.

Leveranse

Milla Boutique sender kun til Norge på nåværende tidspunkt / Milla Boutique only provides shipping to Norway at this point. Når du legger inn en bestilling på www.millaboutique.no, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post fra oss. Du vil også motta en bekreftelse når ordren har blitt sendt eller er klar til å hentes i butikk. Om du ikke kan se at du har mottatt noen mail fra oss, vennligst sjekk spam-filteret i innboksen din før du eventuelt tar kontakt med oss på webshop@millaboutique.no. Vi behandler normalt ordre samme dag eller påfølgende dag, med noen unntak. Leveringstiden vil normalt være ca. 3-5 virkedager. Vi tilbyr både sending av pakker med Bring, AEX og Jacsped samt muligheten til å hente varene i butikken i Filipstadveien på Filipstad Brygge. Hent i butikk er kostnadsfritt, mens priser for frakt starter på kr 99,-. Egne regler gjelder for bestillingsvarer. Disse vil det stort sett bli etterkalkulert frakt på, når vi mottar varen fra leverandør. Kunden vil få beskjed om dette ved bestilling, og vil bli kontaktet når varen ankommer lageret vårt. Når frakten er betalt vil vi transportere varen hjem til kunden. NB: Vi sender ikke til Svalbard og Jan Mayen og forbeholder oss retten til å kansellere ordre med leveringsadresse til nevnte områder. Les mer om frakt og levering her.

Retur & Reklamasjon

I henhold til norsk lov har du 14 dagers åpent kjøp og 30 dagers bytterett for varer kjøpt på nett. Ved bruk av angrerett må varen være hel, ubrukt, og eventuell originalemballasje og merkelapper må ikke være fjernet fra produktet. Retten gjelder ikke på bestillingsvarer og salgsvarer. Du har også rett til å reklamere på en vare om det mistenkes at varen har en feil. Skulle det skje at du har mottatt feil vare, vennligst kontakt oss på webshop@millaboutique.no. Vi etterstreber å kontrollere alle varer for feil og mangler før de blir pakket og sendt til deg som kunde. Oppstår det skade under frakt, og det er synlig skade på emballasje, signer kun med forbehold. Du har rett til å reklamere på en vare om det mistenkes at varen har en feil. Dersom det oppdages feil eller mangler på et produkt kjøpt via www.millaboutique.no, må kjøper så snart som mulig innen rimelig tid etter at mangelen ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget gi beskjed til Milla Web As om at han eller hun på beroper segmangelen. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen to måneder fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget. Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen. Dersom varer eller deler av varen er ment å være vesentlig lengre enn to år er reklamasjonsfristen fem år. Beskjed og reklamasjonerkan gis på mail til webshop@millaboutique.no. Returner alltid varer i den samme emballasjen du mottok forsendelsen i. Du må naturligvis gjerne ha prøvd produktet før retur, men dersom varens salgspris er redusert – enten som følge av din bruk eller manglende originalemballasje – vil du bli beregnet en pris utfra redusert salgsverdi. Ved hjemlevering er du ansvarlig for å kontrollere om det har forekommet en transportskade på varen. Er skaden synlig på emballasjen må du skrive dette på pakkseddelen fra fraktbyrået før de forlater stedet, og melde ifra til Milla Boutique om dette. Skader som ikke er synlig på emballasjen må meldes til oss innen påfølgende dag. Kontakt oss med informasjon om feilen og tydelige bilder av produktet og eventuelt av skadet emballasje. På denne måten får vi tatt saken videre med vår transportør om skaden har oppstått under frakt. Ved reklamasjonsrett betaler vi for retur av varen, og erstatter den med identisk eller tilsvarende produkt kostnadsfritt. Om dette skulle vise seg å ikke være mulig å erstatte varen, vil beløpet bli refundert i sin helhet.

Bestillingsvarer

Disse varene er unntatt fra angreretten. Det vil si at varer som er spesialbestilt og produsert etter dine spesifikasjoner kan ikke returneres. Dette gjelder varer som for eksempel har valg for mål, oppsett, tekstil, farge, ben og lignende. Bestillingsvarer fraskrives i angreretten, da dette er spesialbestilte varer som blir produsert opp eller bestilt fra en leverandør etter kundenes forespørsel. Altså varer vi ikke har på vårt lager. Ved angring av kjøp eller retur av bestillingsvarer har Milla Boutique rett til erstatning fra 30% og opp til varens fulle verdi.

Angrer du på ditt kjøp og vil returnere den til oss kommer det en returavgift på 79 kr. ( Gjelder varer som går med normal sending hos Posten) 

Forbehold

Vi gjør vårt beste for å oppnå korrekt fargegjengivelse på bilder, og etterstreber å legge ut utfyllende og riktig informasjon om produktene på våre nettsider. Vi tar likevel forbehold om at fargegjengivelse kan variere fra den enkelte skjerm, og at skrive- og trykkfeil kan forekomme. Dette gjelder også i forhold til punktet ”Priser og avgifter”. Vi er et lite firma med et stort vareutvalg, der det ofte er et begrenset antall av hvert produkt. Lagertellingen gjøres manuelt, og vi jobber til enhver tid iherdig med å oppnå korrekt lagerstatus i nettbutikken. Vi tar likevel forbehold om at feil kan skje, og at en vare kan være utsolgt selv om den står i lager. Vi vil alltid forsøke å rette opp feil så fort vi blir gjort oppmerksomme på dette. Hvis du opplever problemer med et produkt, enten ved at du mistenker at beskrivelse, pris eller fraktpris er feil, eller du opplever tekniske feil – vennligst ta kontakt med oss på webshop@millaboutique.no slik at vi får sett på saken.

Copyright

Vi gjør oppmerksom på at Milla Boutique har copyright på alt innhold på www.millaboutique.no. Ønsker du å benytte deg av innholdet vårt? Kontakt oss på webshop@millaboutique.no.

favorite