OFTE STILTE SPØRSMÅL
Hva er betalingsalternativene?
Du kan betale med Visa og Mastercard, Vipps, eller velge faktura eller delbetaling fra Klarna. Du kan også betale hele eller deler av beløpet med gavekort. Vi aksepterer dessverre ikke utenlandske betalingskort på nåværende tidspunkt.
Hvordan betaler jeg med gavekort?
Oppgi rabattkoden i handlekurven og trykk ”Bruk rabatt”.
Hvordan vet jeg at kjøpet mitt har gått igjennom?
Når du legger inn en bestilling på millaboutique.no vil du motta en ordrebekreftelse på mail fra oss. Om du ikke kan se at du har mottatt noen bekreftelse, sjekk om du har oppgitt korrekt mailadresse. Om den stemmer så anbefaler vi at du sjekker spam-filteret i innboksen din før du eventuelt tar kontakt med oss.
Jeg har problemer med å gjennomføre kjøpet. Hva gjør jeg?
Sjekk at du har fylt ut informasjonen korrekt. Merk at enkelte vilkår gjelder ved bruk av delbetaling og betalingsutsettelse gjennom Klarna. Klarnas kundeservice finner du her. Om du fortsatt opplever problemer, ta gjerne kontakt med oss direkte.
Hvordan vet jeg når varen har blitt sendt eller er klar til å hentes?
Når vi har ferdigbehandlet ordren din, vil du motta en bekreftelse på mail med sporingsnummer eller hentedato. Om du ikke kan se at du har mottatt noen mail, vennligst sjekk spam-filteret i innboksen din før du eventuelt tar kontakt med oss.
.
Hva koster frakten?
Frakt tilkommer fra kr 99,- og avhenger av vekt og dimensjoner. I kassen kan du se hva totalen for frakt kommer på. På møbelbestillinger og større leveranser må frakt kalkuleres og etterfaktureres. Ta gjerne kontakt med oss om du ønsker et tilbud på frakt i forkant.
Hva er leveringstiden?
Er varen lagerført vil du normalt motta pakken innen 2-5 virkedager. Leveringstid på bestillingsvarer varierer. Estimert leveringstid finner du under ”Leveringstid” på hvert enkelt produkt.
Kan jeg hente en vare kjøpt i nettbutikken i butikk?
Ja. Velg ”Hent i butikk” som fraktalternativ i kassen. Du vil motta en mail fra oss når ordren din er ferdigbehandlet med informasjon om når den er klar til å hentes. Husk at det kan ta lengre tid når det gjelder bestillingsvarer - vennligst se estimert leveringstid under produktinformasjonen.
Kan jeg avbestille eller endre en ordre?
Ja, såfremt vi ikke allerede har behandlet ordren din så er det selvfølgelig helt i ordren. Om du ønsker å endre ordren så kan vi trekke ifra eller endre, men vi har ikke mulighet til å legge til på den opprinnelige totalsummen. Ønsker du å legge til flere varer anbefaler vi derfor at du legger inn en ny bestilling. Ta deretter kontakt med oss slik at vi kan sende alt i samme pakke, så slipper du å betale ekstra frakt. Ønsker du å endre til et produkt av høyere verdi, vennligst ta kontakt med oss slik at vi får kansellert orden din eller ordnet med betaling av mellomlegg.
Har dere alle varene på lager?
Nei. De aller fleste varene er lagerført, men en del av produktene er bestillingsvarer. Les derfor produktbeskrivelsen og leveringsinformasjonen nøye før du legger inn bestillingen din.
Jeg ønsker å returnere en vare kjøpt i nettbutikken. Hvordan gjør jeg det?
Du kan enten sende den til oss, eller returnere den i butikken. Returadresse finner du under ”Kontakt oss”, og mer informasjon om retur finner du under ”Bytte & Retur”.
Jeg har spørsmål angående min faktura hos Klarna. Hvor henvender jeg meg?
Spørsmål rundt manglende faktura eller tilbakebetaling etter kansellert ordre, retur eller reklamasjon kan sendes til webshop@millaboutique.no. Øvrige spørsmål kan rettes til Klarna Kundeservice.
Jeg opplever problemer med siden deres. Hva gjør jeg?
Noen ganger hender det at vi opplever tekniske problemer på nettsiden eller med enkelte produkter. Det er ikke alltid vi er klar over problemene selv, og derfor er vi helt avhengig av hjelp fra deg som kunde. Send oss en mail på webshop@millaboutique.no så hjelper vi deg så raskt vi kan!
Kan dere hjelpe meg med styling og interiørtips?
Det kan vi! Kontakt oss gjerne for en uforpliktende prat, vi hjelper deg gjerne.