FRAKT & LEVERING

FORSENDELSESMETODER & PRISER

Vi benytter Bring som leverandør av ordre gjort i vår nettbutikk. På større møbelbestillinger bruker vi AEX (Akershusområdet) og Schenker (øvrige deler av landet). Vi leverer til hele Norge med unntak av Svalbard og Jan Mayen.

På ordinære ordre tilkommer det frakt fra 99 kr. Pakken blir da levert på ditt nærmeste postkontor.

På enkelte større varer ligger frakten på 299 kr. Dette inkluderer hjemlevering på døren på hverdager mellom 17-21. Dette tilbudet gjelder for de fleste byer og tettsteder, men om dette alternativet ikke er tilgjengelig så vil pakken i stedet bli levert på døren mellom 08-16.

På møbelbestillinger etterfaktureres frakten basert på vekt, dimensjoner og hvor du bor i landet. Vi tar kontakt med deg angående dette. Det er også mulig å ta kontakt med oss i forkant av bestilling for å få et tilbud på frakt.

.

BEHANDLING- & LEVERINGSTID

Vi behandler normalt ordre samme dag eller påfølgende dag, med unntak av i helger. I ferier, på helligdager og i perioder med økt pågang hos oss må noe lengre behandlingstid påberegnes.

Leveringstiden vil normalt være ca. 3-5 virkedager. Innenfor Oslo-området er leveringstiden som regel kortere. Vi tar forbehold om at det i enkelte perioder kan være stor pågang hos Bring, og at det derfor kan forekomme forsinkelser som ligger utenfor vår kontroll.

Leveringstid på møbelbestillinger varierer, vennligst se under ”Leveranse” på det aktuelle produktet for estimert leveringstid. Vær oppmerksom på at leveringstid kan påvirkes av forhold som streik, vær, helligdager og ferie, og at det også kan forekomme forsinkelser hos leverandør som ligger utenfor vår kontroll. Milla Boutique står ikke ansvarlig for forlenget leveringstid som følge av slike forhold eller av forsinkelser hos tredjepart.

Har du valgt ”Hent i butikk” og varen er lagerført, kan man som regel hente varen samme dag eller påfølgende dag. Du vil få beskjed om hentedato på mail.

.

HJEMKJØRING AV VARER

Vi tar kontakt med deg når ordren ankommer butikken for å avtale levering. Ved hjemkjøring av møbler er det viktig at du har målt og forsikret deg om at varen kommer inn i heis, gang, døråpning og lignende. Milla Boutique tar ikke ansvar for at produkter pga. størrelse eller konstruksjon ikke kommer inn, eller får plass i det tiltenkte området.

.

UAVHENTEDE PAKKER

Om pakken ikke hentes innen 14 dager på postkontoret, blir den returnert til oss. Kjøper vil da bli belastet et gebyr på kr 249,- som går til å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med ordren. Uavhentede varer omfattes normalt heller ikke av angreretten. Må Milla Boutique sende pakken på nytt pga. at kjøper har oppgitt feil leveringsinformasjon eller ikke har hentet pakken, så må kjøper selv betalte frakten.

.